Behandling af ryggen og omkringliggende områder.

Når vi behandler ryggen er det vigtigt at afdække om der er tale om nervesmerter eller mekaniske smerter såsom mange års ensidig slid, overbelastninger og andre faktorer.

Smerter i ryggen kan stamme fra andre steder end lige i ryggen. Det kan være hoften som skaber noget ustabiltet og derfor er primær årsag til problemet. Deruodver er ro og hvile sjældent løsningen på rygproblemer.
Dette er grunden til at vi hos Aktiv fysioterapi, altid har en dybdegående og grundig undesøglse af din problemstilling.

Hvilke klienter ser vi på vores klinik:

Mange af vores klienter i rygklinikken har gået i mange år med smerter i ryggen som leder efter den sidste fysioterapeut til ordne deres rygproblemer.

Det kan være personer som:

• Kontormedarbejderen med stillesiddende arbejde, som efter en lang dag på kontoret har fået så ondt i ryggen, at der intet overskud er til at ordne nogen ting i hjemmet
  • Håndværkeren som arbejder i forskellige akavede arbejdsstillinger og som derfor kommer hjem og er fuldstændig kvæstet efter arbejdet.
  • Forælderen eller bedsteforælderen der ikke kan lege med deres børn eller børnebørn på gulvet, pga. smerte eller udstråling.

Vi hos Aktiv Fysioterapi er eksperter  i at behandle skader og smerter i ryggen.

Husk det er aldrig for sent at blive gode venner med din ryg.

Ryg-fysioterapuet og klinikejer
Mathias Amby

Ved spørgsmål til behandling, forløb eller andet ryg-relateret, kan Mathias kontaktes på

Tlf. 51 91 83 37

eller

Mathias@aktiv-fysioterapi.dk

Afbud til Mathias, bedes ringes ind hurtigst muligt, hvis ingen svar, sendes en sms.